zaterdag 22 januari 2011

Als een gehypnotiseerd konijn ben ik in staat me onder de wielen van een auto te werpen omdat ik doodsbang ben voor de lichten … …














vrijdag 4 t/m 8 maart 2011 - stadserf Rood|Noot

Als een gehypnotiseerd konijn ben ik in staat me onder de wielen van een auto te werpen omdat ik doodsbang ben voor de lichten en ik onder de donkere, blinde dood van de wielen veilig zal zijn

Scarlet Tummers & Peter Kolpa & Merel Severs

te gebruiken bronnen:
Sylvia Plath De dagboeken 1950-1962 (The journals of Sylvia Plath 1950-1962)
Sylvia Plath Suicide Off Egg Rock
Sylvia Plath De glazen stolp (the bell jar)
Ted Hughes Rood uit: Verjaardagsbrieven (Birthday Letters)
Walt Disney Sneeuwwitje
Toon Tellegen Brieven aan Doornroosje

eventueel (niet) te gebruiken bronnen:
Mike Leigh Naked
Elfriede Jelinek Sneeuwwitje